Webáruház készítés és webshop marketing profiktól

webaruhazkeszitesHa írsz egy blogot egy bizonyos témáról, azt a témát is körbe kell járnod, azt is meg kell nézned, hogy milyen kulcsszavak csatlakoznak ahhoz a témához, és ezeket a kulcsszavakat majd kitenni a cikked alján a kulcsszóblogba. Onnan fogod észrevenni, hogy a Webáruház készítés a long tail-ben már nagyon ügyes vagy, hogy ha már van egy felfuttatott oldalad, ha már van látogatottságod, megjelensz a keresőben. Esetleg a fő kulcsszavakkal már az első oldalon vagy és elkezdesz cikkeket írni. Úgy írod a cikkeket, hogy kulcsszó gazdag legyen ugye, és amikor készen vagy, publikálod a cikket egy-két nap múlva megnézed, hogy a kereső esetleg már látta a cikket, tud róla és megkereshető, és utána pedig elkezdesz úgy keresni, hogy a címben lévő kulcsszavakat kiegészíted a szövegből pár szóval, ami mondjuk az alcímben, vagy a szövegben van benne. És írj egy olyan keresést, ami olyan, tegyük föl hat, hét, esetleg nyolc kulcsszóval is le van írva, vagy esetleg lehet hosszabb is, ez teljesen rajtad múlik, és megtalálható vagy. Hogyha beírod ezt a hosszú keresést a megfelelő kulcsszavakkal plusz a kiegészítő szavakkal és az elsők között vagy, akkor gratulálok, mivel Te akkor egy long tail király lettél! Innentől kezdve írhatsz bármiről, szó szerint, ismétlem bármiről! Ugyanis, hogyha írsz egy új cikket, fölviszel egy új terméket, és a google ezt észreveszi, lemonitorozza, és mondjuk egy-két nap múlva tudja, hogy ez egy új cikk, egy új termék azon a weboldalon, azonnal ott vagy az első oldalon.

Got Something To Say:

Copyright © 2024. Powered by WordPress & Romangie Theme.