Egy ügyfél, akkor döntött úgy, hogy igénybe veszi szolgáltatást, amikor egy kellemes nyaralás csúnya véget ért. Az egyik nyáron úgy döntött, elmegy egy 3 hetes Maldív-szigeteki nyaralásra. A kellemes nyaralás után, itthon újra belevetette magát céges ügyeibe, amikor is rádöbbent, hogy míg Ő jól megérdemelt pihenését töltötte, addig cégének adószámát felfüggesztették, és törlésre vár. Megdöbbenve hívta a hatóságokat, a könyvelőjét, és az ügyvédeket. Akkor derült ki, hogy nyaralása alatt kapott egy hivatalos levelet az adóhivataltól, melyet nem vett át, így bírságot, majd adószám-felfüggesztést kapott. Mivel senki sem volt otthon, így a hatóság könnyen feltételezhette, hogy nem működő cégről van szó, így megtette a szükséges lépéseket. Ilyen nem fordulhatott volna elő, ha cége a topcegalapitas.eu oldalon található székhelyszolgáltatást vette volna igénybe, hiszen ott minden esetben átveszik a cégek leveleit, és arról e-mailen, vagy prioritást élvező leveleknél, akár SMS értesítést is küldenek. Ezzel is megkímélve magát a fentebb már felsorolt kellemetlen következményektől.